Leszokni a dohányzásról, mit kell tenni magaddal

leszokni a dohányzásról, mit kell tenni magaddal

A dohányzás pszichológiája

Az első nap cigaretta nélkül nehéz, de ha van terved, akkor könnyebb lesz! Ne bízz abban, hogy az akaraterőd önmagában elég ahhoz, hogy le tudd tenni a cigit!

leszokni a dohányzásról, mit kell tenni magaddal

Készülj fel, így magabiztos lehetsz afelől, hogy képes vagy leszokni! Mondd el Mondd el a barátaidnak és a családodnak, hogy mikor van a leszokásod első napja!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Kérd a leszokni a dohányzásról az első néhány napban és hétben. Segíthetnek átvészelni a kemény időszakot, ám ehhez mondd el nekik, hogy pontosan hogyan támogathatnak.

Legyél pontos; nem tudnak a gondolataidban olvasni!

  • Hogyan szokj le a cigiről?
  • Alultápláltságot jelent.
  • Alultápláltságot jelent.
  • 5 tipp a leszokás első napjaira
  • Így védd magad a kudarcoktól. Avagy hogyan NE szokj le a dohányzásról
  • Gerincfájdalom kisugárzása mellkasra
  • Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

Kérj támogatást Legyen megfelelő támogató bázisod - akár te magad állítod össze a leszokási  tervedet, akár keresel egy leszokó programot, ami segít, fontos, hogy legyen egy támogató bázisod, akik segítenek kitartani, motivált maradni! A leszokó terv olyan stratégiákat tartalmaz, amelyek segítenek fókuszálni, magabiztosnak és motiváltnak lenni abban, hogy leszokj.

Így védd magad a kudarcoktól. Ezen a blogon és úgy általában az Allen Carr honlapon ahhoz találsz segítséget, letölthető anyagokatmit kell tenni magaddal ingyenes konzultációs lehetőségethogy hogyan szokj le könnyen és eredményesen — azaz végleg — a cigiről. Arról azonban viszonylag kevés szó esik, hogy mik azok a tipikus és veszélyes zsákutcák, amikbe a legtöbb dohányos sajnos a mai napig belesétál, és amik miatt gyakorlatilag borítékolható a visszaszokás. Ime az 5 leggyakoribb kudarc ok, ahogy terapeutaként én látom. A leszokásban nem csupán az a cél, hogy ne gyújts rá!

Oldalunkon számos cikket olvashatszmelyek tippekkel látnak el, illetve segítenek többet megtudni arról, milyen módszerekkel érdemes próbálkoznod! Ha valamelyik nikotin helyettesítő terápia a terved része, akkor ne felejtsd el azt még reggel használni.

Abbahagytam a dohányzást, és

Ne feledd, hogy nincs mindenki számára egyformán biztos módja a leszokásnak - legyél őszinte magadhoz azzal kapcsolatban, neked  mire van szükséged. Csak ne ünnepelj a végén cigivel!

leszokni a dohányzásról, mit kell tenni magaddal c vitamin melyik a legjobb

Foglald el magad Foglald el magad! Ez egyszerűen hangzik, de a legjobb módja annak, hogy átvészeld az első napot, tényleg az, ha lefoglalod magad.

Meg kell hoznod azt a döntést, hogy leszoksz a dohányzásról.

Próbáld ki az alábbiak közül valamelyik tevékenységet: Mozdulj ki otthonról, menj el valahova ahol nem gyújthatsz rá! Menj el az egyik kedvenc dohánymentes éttermedbe Menj moziba Rágózz mit kell tenni magaddal egyél kemény cukrot Foglald le a kezed tollal, vagy fogpiszkálóval Relaxálj mély légzéssel Tervezz egy játékestet nemdohányzó barátokkal Változtass a napi rutinodon.

Leszokási tippek 1.

Olvassa el is