Leszokni a dohányzást nem lesznek barátok. “Na, egy utolsó szálat?”

Szerezzen támogatókat a sikeres leszokás érdekében!

Szívni, vagy nem szívni…

A dohányosok döntő többsége számára a leszokás rendkívül nehéz folyamat [1]. Sokan többször is megpróbálták már, és a visszaesés általában tovább erősíti a bizonytalanságot, hogy sikerül-e valaha is letenni a cigarettát.

Miért nem akarják a dohányos barátaid, hogy leszokj a cigiről?

Pedig biztosan nem lehetetlen leszokni a dohányzást nem lesznek barátok a legkülönfélébb lelki alkatú embereknek sikerült már egészen nagyfokú függőségből is szabadulniuk. Sok tényezőnek kell kedvezően alakulnia ahhoz, hogy jó eséllyel, sikerrel végződjön a leszokási kísérlet.

Kérdezzen!

Fontos például az, hogy az elhatározásra jutott dohányos tisztában legyen azzal, hogy jutalmakkal jár a füstmentessé vált élet. A legnehezebb munkák végzése közben is azzal erősítjük magunkat, hogy a végeredményre gondolunk. Így van ez házépítés, takarítás vagy kertrendezés közben — és érvényes ez a leszokásra is. Akár hetek alatt is elmúlhat a reggeli köhögés.

  • Leszokás dohányzásról - Egészség | Femina
  • Melyik a legjobb multivitamin gyerekeknek
  • Azonnal, vagy fokozatosan hagyja abba a dohányzást
  • Nem dohányzom, csak néha gyújtok rá. Mi bajom lehet? - Dívány
  • Mikor a legjobb feladni a dohányzást februárban
  • Gyógyulni kezdett, amikor abbahagyta a dohányzást
  • A dohányzásról való leszokás gyakran megfázta miért
  • Alultápláltságot jelent.

Csakhogy a leszokás első fázisában, ami néhány hónapig is eltarthat, a kedvező fejlemények okozta örömöt elnyomja a cigaretta utáni vágyódás, ami kínná növekedhet.

Ilyenkor a leszokásban lévő dohányosnál a hiányérzet dominál, nehezebb koncentrálni, és a hétköznapi tevékenységekre, a családdal való kapcsolatra, a munkára is árnyékot vet a cigaretta utáni vágyódás. Ebben az időszakban különösen fontos a külső támogatás, a rokonok, barátok bíztatása, és az a tudat, hogy a leszokásnak csodálatos gyümölcsei lesznek.

Örülök, hogy abbahagytam a dohányzást a dohányzás kódolására ryazanban

Hamar eljön az idő, amikor már nem köt le minden gondolatot az, hogy rá kellene gyújtani. A leszokóban lévő dohányos egyszer csak azt veszi észre, hogy már órák óta nem gondolt a cigarettára.

Ugyanakkor megmarad, sőt erősödik a leszokás minden kedvező velejárója.

találtam egy módszert a dohányzásról való leszokáshoz

A környezet elismerése mellett megnő az önbecsülés, erősödik az önbizalom: a leszokás sikerélménye kiváló muníciót ad, és ez előrelépést jelenthet a magánéletben vagy a munkában. A frissen leszokott volt dohányos nagyobb tenni vágyással és határozottsággal vág bele minden új tevékenyégbe [2].

Le lehet szokni a dohányzásról – és még jövedelmező is

Még jó ideig elő-előtüremkednek a kísértő gondolatok, olykor egészen váratlanul is, de ezek már csak rövid ideig tartanak, és közel sem telepednek rá úgy a hétköznapokra, mint a kezdeti hiányérzet. Becsülni kell minden eltelt hónapot, és óvni az eddig elért eredményeket, mint valami friss és törékeny hajtást.

Abbahagytam a dohányzást, és eltűnt abbahagytam a dohányzást, hogy ne tömegessem

A füstmentes élettel járó jobb közérzet nemcsak a sikerélményből táplálkozik, hanem élettani alapja is van. Aki leszokik, az az egészséges életet választja.

Már rövidtávon is megnő a fizikai teljesítőképesség, hosszabb távon pedig drasztikusan csökken a dohányosokra jellemző súlyos betegségek kockázata. A tüdő- és légúti betegségek és a dohányzás összefüggése olyan mértékben benne van a köztudatban, hogy a leszokás minden bizonnyal nagy lelki tehertől szabadítja meg a volt dohányost, aki joggal érzi úgy, hogy nagy dolgot tett a saját egészségéért. Az okos ember válasza a kérdésre, hogy miként lehet leszokni a dohányzásról: nem kell rágyújtani a következőre… Ráadásul egy halom pénzt is megtakarít a már nem dohányzó, elvégre a füstölnivalót lassanként már aanyáron adják.

Olvassa el is