Inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra. Te is tettél újévi fogadalmat? Vajon be is tudod tartani? - Liget Fitness Wellness

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra dohanyzas leszokas

Rátalálok a szerelemre! Miért rontjuk el végül az újévi fogadalmakat?

  • Hogyan leszoktam a dohányzásról 3 hét múlva
  • Te is tettél újévi fogadalmat? Vajon be is tudod tartani? - Liget Fitness Wellness

A statisztikák alapján az új év eleji lelkesedés, az újévi fogadalmak általában január közepén jut el a megvalósításra tett kísérletig, a legtöbbször pedig egy hónapon belül elhal a motiváció.

Szinte egyikük sem tudja, hogy miért. Sőt, valószínűleg a sikeres 8 százalék sem lenne képes arra, hogy megmondja, miért nem jöttek be a számításai.

  • Talán pár nappal már több is.
  • 10 hogyan lehet leszokni a dohányzásról

A hibát valószínűleg ott követjük el, hogy nem vagyunk elég körültekintetőek, amikor kitűzzük magunk elé a céljainkat. Most adunk néhány tippet, hogy te is véghez vihesd az újévi fogadalmaidat! Reális célkitűzések A legbiztosabb módja, hogy alulmaradj a célkitűzésednek, hogyha a cél elérhetetlen. Például, ha megfogadod, hogy drasztikusan sokat, 10 kilót fogsz leadni néhány hónap nem leszek abba a dohányzásra, azt valószínűleg úgyis elbukod.

Igyekezz olyan célkitűzésre ami inni fogok, például: heti szer eljárok edzeni, kerülöm a sok cukor fogyasztását, és a fehér lisztet, valamint igyekszem több minimum 2 liter vizet inni naponta. A szó elszáll az írás megmarad Nem elég nem leszek abba a dohányzásra mondani, hogy gyakrabban szeretnél edzeni járni, meg kell határozni, hogy ez számokban mit jelent pontosan.

Nincs receptem, még sosem próbáltam leszokni. Hajrá Farkas!!! Ez a korboncnok pedig aki a tödőket simogatja, hááát, nem tudom, nem mindegy milyen tapintású? Én a szegedi orvostudományin láttam mindkét tüdőt, a színük volt érdekes.

Mindennap, vagy minden héten kétszer? Ez segíthet abban is, hogy pontosan átlásd, mit is vársz el magadtól.

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra leszokni a dohányzásról, és mi fog változni

Így nem esel abba a hibába, hogy az első héten minden nap elmész edzeni, majd a második héten már kihagysz egy-két napot, a hónap végére csak minden héten egyszer inni fogok el, és így szép lassan teljesen abba hagyod a dolgot. Fokozatosság Akár testmozgás, akár diéta: a lényeg, hogy ne drasztikus, önsanyargató módszerekkel kezdjünk bele.

Szívni, vagy nem szívni…

Testünk teljes joggal ellenáll majd a hirtelen jött kalóriamegvonásnak vagy a túlzott terhelésnek, így nem csak a gyors és látványos siker marad el, de még a sérülés és rosszullét kockázata is megnő. Inkább kezdjünk óvatosan: heti egyórás edzés bőven elegendő, étrendünk megváltoztatásához pedig tökéletes első lépés, ha beiktatjuk az eddig kihagyott reggelit a napunkba.

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra amikor abbahagyja a dohányzást, hízni fog miért

A fájdalmas lehet e a nyelőcső lépés már sokkal könnyebb lesz, csak figyeljünk oda, hogy mire hogyan reagál a testünk! Emellett egy dietetikus vagy személyi edző is sokat segíthet a teljes életmódváltás nem leszek abba a dohányzásra.

Dohányzásról leszokás – neked milyen recepted van?

Beszélj róla Ne tartsd a fogadalmadat titokban! Mondd el barátoknak és a családtagjaidnak, akik ott lesznek, hogy támogassák az ötletedet, hogy jó irányba változz!

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra Ha abbahagyja a dohányzást, magas vérnyomás lesz

A legjobb forgatókönyv, ha találsz egy barátot, akivel közös a fogadalmatok és így biztathatjátok egymást. Jutalmazd magad Ez nem azt jelenti, hogy egy egész doboz csoki is megehetsz, ha megfogadtad, hogy diétázol.

Mózes Zsófi Hogyan ne reklámozz gyerekkel?

Helyette, ünnepeld a sikeredet, valami olyannal amit élvezel, de nem szeged meg miatta a fogadalmadat. Ha ragaszkodsz az ígérethez, hogy helyesen táplálkozol, például, megjutalmazhatod magad egy mozival, vásárlással, vagy bármilyen programmal, ami számodra kedvező.

inni fogok, nem leszek abba a dohányzásra fejfájást okozhat a folyamatos dohányzás

Ne ostorozd magad Megszállottan az alkalmi hibákon, elcsúszásokon rágódni, nem fog segíteni a célod elérésében. Csináld a lehető legjobbat, amit tudsz minden nap, és egyszerre csak egy dologra koncentrálj!

Account Options

Légy kitartó A szakértők azt mondják, körülbelül 21 napot vesz igénybe, hogy az új tevékenység szokássá váljon, és a személyiséged részét képezze. Próbálj kitartó lenni, és egy idő után napi rutinná fog válni a mozgás, és az egészségesebb életmód.

Reméljük, hogy ezeket a tanácsokat megtartva ban hatékonyabb lehetsz, és végre olyan fogadalmakat tehetsz, amiket betartva elérheted a céljaidat.

Olvassa el is