Miért akar dohányozni, ha kilép

Mi a legnehezebb a leszokásban? Ha ezt megugrod, nyert ügyed van!

A válasz egyértelműen igen.

Abbahagytam a dohányzást és a köhögést lézeres dohányzási kódolások

Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében.

DOHÁNYZÁS 16 ÉVESEN

Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet. Ezzel ha tüdő fáj, amikor dohányzik azt, hogy törődik társával, és fontosnak tartja ezt az elhatározását.

Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról?

Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

Erősítse meg benne, ha most elhatározza sikerülni fog! Még akkor is sikerülhet, ha korábban már voltak próbálkozásai. A legtöbb dohányos többször fut neki, míg elegendő gyakorlatot szerez abban, hogy sikeresen álljon ellen a cigaretta és a dohányzás kísértéseinek.

Különösen a cigaretta letételét követő első napokban kell elérhetőnek lennie a társa számára.

dohányos tüdő képek

Talán szeretne beszélni a problémáiról, vagy csak együtt lenni olyan baráttal, aki támogatja. Ezért teremtsen arra alkalmat, hogy beszéljenek egymással, kávézzanak együtt természetesen cigaretta nélkül és nemdohányzó helységben, vagy éppen étkezzenek együtt. Ajánlja fel, hogy meglátogatja ezekben a napokban! Kérdezze meg, hogyan érzi magát és ne csak azt, hogy már tényleg nem dohányzik-e!

A dohányzás már rövidtávon érzékelteti káros hatásait romló sporteredmények, megemelkedett anyagi kiadások, elszíneződött ujjak, idő előtti őszülés és kopaszodás, rossz lehelet, köhögés, légzési zavarok. Évek során pedig ezek a hatások csak fokozódnak, sőt nagyon sok esetben betegségek alakulnak ki.

Ne beszéljen a cigarettáról, hacsak a miért akar dohányozni fel nem hozza a témát! Sokszor sokat segíthet az is, ha a barátja nem gondol a cigarettára.

Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról?

Segítse a leszokót abban, hogy elkerülje azokat a körülményeket, amelyek felkelthetik a dohányzás és a cigaretta utáni vágyat. Ezért mindig válassza a nemdohányzó részt az étteremben, kávézóban, kerülje azokat a helyzeteket, amelyekben a barátja dohányzókkal, dohányfüsttel találkozhat.

leszokni a dohányzásról gyengeség fejfájás nincs akaratlan erő a dohányzásról való leszokáshoz

Tervezzenek nemdohányzó programokat pl. Adja értésére, hogy mennyire büszke arra, hogy leszokik a dohányzásról! Erősítse meg benne, hogy mindig ott áll mellette bármit mond vagy bármit is tesz! Készüljön fel arra, hogy a barátja esetleg rosszkedvű és barátságtalan lesz, sőt esetleg bántó módon is viselkedhet!

Account Options

Legyen megértő, nehéz utat tesz meg! Rendszeresen ünnepelje meg a társával a fontosabb szakaszokat pl. Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

miért akar dohányozni, ha kilép

Néhány kilogramm súlygyarapodás a dohányzásról való leszokás természetes következménye. Ugyanakkor a felszedett kilók száma lényegesen csökkenthető. Ehhez azonban változtatásokra van szükség a táplálkozásban és a testmozgásban: Ha kilép társát abban, hogy inkább kis kalóriatartalmú ételeket válasszon.

dohányzó tabletták károsak milgamma 100 db

A leszokás folyamán a dohányosok egy része például az édes, magas kalóriatartalmú ételeket választja. Javasoljon neki kis kalóriatartalmú ételeket, zöldséget, friss gyümölcsöt, nyers sárgarépát, cukormentes rágógumit, cukormentes üdítőt, ásványvizet.

"Egy szál cigi nem a világ" - téveszmék

A mozgás a másik eszköz. Ebben az időszakban különösen ajánlott a szokásosnál több mozgás.

mit fogok kapni, ha abbahagyom a dohányzást?

Ajánlja fel barátjának, ha kilép együtt kocognak, sétálnak, lépcsőznek, bicikliznek, ha kilép, vagy bármi mást csinálnak. A lényeg az, hogy mozogjanak. Akár kezdjenek el együtt konditerembe járni, még az is lehet, hogy ez Önnek is jót tesz. Hogyan segíthet a barátjának, ha nagyon sóvárog miért akar dohányozni cigaretta után?

Emlékeztesse, hogy a sóvárgás elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem gyújt rá. A sóvárgás hullámszerűen tőr rá a leszokásban lévőkre, és ugyanígy el is múlik. Ajánlja fel, amikor rátör a sóvárgás, hívja fel Önt, ez segíthet elterelni a figyelmet is.

Ehhez természetesen elérhetőnek is kell lennie. Segítsen abban, hogy minél könnyebben elhagyhassa a barátja azt a helyet, ami kiváltotta benne a sóvárgást pl. Ilyen esetben a legjobb stratégia, ha a személy miért akar dohányozni a kihívást jelentő helyzetből. Mi az, amit NE tegyen? Ne mondja, hogy ez könnyű, még akkor se, ha ez Önnek korábban könnyen ment! Minden leszokás más és más, senkinél nem zajlik le ugyanúgy.

Arról persze jó, ha kilép beszél, hogy a leszokás milyen előnyeit tapasztalta meg saját magán.

  1. beckekszer.hu - Nem dohányzó életmód előnyei
  2. Mi a legnehezebb a leszokásban? Ha ezt megugrod, nyert ügyed van!
  3. Végre nem dohányzom!
  4. Tweet Január elsejétől már nem lehet dohányozn i zárt helyeken, megállókban, peronokon, játszótereken illetve azok 5 méteres körzetében.
  5. Dohányzásról leszokás mellékhatásai
  6. Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról? | beckekszer.hu
  7. Nagy László Él bennem egy idealizált világ képe, amelyben az emberek egytől egyig szabadok és józanok.
  8. Végre nem dohányzom by netty net - Issuu

Ne cikizze, ne prédikáljon, ne szidja le! Ezek egyszerűen nem működnek. Ehelyett mindig fejezze ki, mennyire nagyra tartja a próbálkozásáért!

Olvassa el is